Rugsėjo ir spalio mėnesiais 6, 7, 9, 10 specialiųjų ir socialinių įgūdžių ugdymo klasių mokiniai per integruotas dailės ir technologijų pamokas dalyvavo projekte „Žemės menas – mandala“.
Integruotų pamokų metu mokiniai susipažino su žemės meno bei mandalos kūrimo principais. Mokyklos parke mokiniai rinko skirtingų rūšių kankorėžius, kaštonus, skirtingų medžių rūšių lapus, kartu su nendrėmis, medžių šakelėmis, juos komponavo į bendrą apskritimo formos kompoziciją. Kuriant mandalą, mokiniai formavo ornamentus aplink pasirinktą kompozicijos centrą – pušį.
Mokiniai savo kūrinį pavadino „Miško mandala“, apskaičiavo jos ilgį ir skersmenį, apibendrino, kokias gamtines medžiagas taikė, aptarė gamtos tausojimo, vartojimo mažinimo svarbą.
Aptariant kūrinį, mokiniai išreiškė mintis, jog kuriant mokyklos parke jautėsi lyg būtų miške, patyrė teigiamus išgyvenimus: laimę, ramybę, džiaugsmą. Mokiniai pasidžiaugė, jog šiltas ruduo leido sklandžiai atlikti kūrybinį procesą, o galutinis rezultatas mokiniams priminė gėlę, saulę, pasipuošusios moters siluetą.