Projektai ir programos
Projekto pavadinimas | Aprašymas | Vykdymo laikas |
---|---|---|
PROJEKTAS „Kauno šv. Roko mokyklos modernizavimas, įgyvendinant įtraukųjį ugdymą vidurio Lietuvos regione“ NR. 10-058-P-0008 | Projekto tikslas – Kauno šv. Roko mokyklos kaip regioninio specialiojo ugdymo centro modernizavimas. Projektas įgyvendinamas pagal 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“. Projekto tikslinė grupė: įvairių ugdymosi poreikių turintys vaikai, jų tėvai, mokytojai, švietimo pagalbos specialistai. Mokyklai priskirtas regionas apima Kauno miesto, Kauno rajono, Prienų rajono ir Birštono savivaldybes. Ugdytinių skaičius regione – 78065. Tikslinės grupės poreikiai: gauti kokybiškas švietimo paslaugas. Bendra projekto vertė: 987521,06. Projekto įgyvendinimo trukmė 2024-08-30 – 2027-08-31. Projekto veikla: Modernizuoti regioninius specialiojo ugdymo centrus, pritaikant juos teikti stacionarią ir mobilią metodinę, konsultacinę pagalbą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione Projekto poveiklė: Kauno šv. Roko mokyklos dalies patalpų remontas, pritaikant jas teikti stacionarią metodinę, konsultacinę pagalbą bei reikalingos įrangos, įrenginių, baldų ir tikslinių transporto priemonių įsigijimas. Siektini rezultatai: 1. Konsultantų specialistų kabinetų įrengimas ir aplinkos pritaikymas. 2. Mokyklos poilsio patalpų (sanitarinių mazgų, virtuvėlės, technologijų kabineto, multisensorinio kambario, gyvojo interaktyvaus kambario ir miegamųjų) įrengimas. 3. Aktų salės ploto padidinimas ir jos erdvių įrengimas pagal universaliojo dizaino principus. 4. Sporto salės ir šalia esančių persirengimo kambarių, sanitarinių mazgų bei pagalbinių patalpų modernizavimas ir pritaikymas judesio ir padėties sutrikimų turinčių vaikų poreikiams. 5. Konsultantų specialistų kabinetų, ugdymo korpuso erdvių, (kartu su jose esančiomis aktų sale bei sporto sale), lauko klasės, mokyklos poilsio patalpų (kartu su jose esančiais multisensoriniu kambariu ir gyvuoju interaktyviuoju kambariu) įranga, įrenginiai ir baldai. 6. Tikslinės transporto priemonės Projekto aprašymas | 2024-08-30 – 2027-08-31 |
ESF+ projektas „Įtraukties švietime stiprinimas (PASTIPRA)” (projekto nr. 10-054-P-0002) | Projektas „Įtraukties švietime stiprinimas (PASTIPRA)“, Nr. 10-054-P-0002 Projekto tikslas: gerinti švietimo sistemos veiksmingumą kuriant įtraukią mokymosi aplinką, teikiant efektyvią švietimo pagalbą bei tobulinant švietimo pagalbos specialistų kompetencijas. Šiuo projektu siekiama sudaryti sąlygas kiekvienam asmeniui ugdytis, plėtoti savo galias ir gebėjimus, gauti reikiamą pagalbą, patirti sėkmę mokantis. Projekto trukmė: 2024 m. liepos mėn.–2029 liepos mėn. Projekto biudžetas: 22 999 087,74 Eur. Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo + ir Europos Sąjungos bendrojo finansavimo lėšomis. „Įtraukties švietime stiprinimas (PASTIPRA)”, – tai projektas, kuris orientuotas į įtraukties stiprinimą ugdyme, vykdant teigiamus švietimo sistemos pokyčius ir užtikrinant, kad kiekvienas vaikas turėtų galimybę kokybiškai mokytis. Projekto tikslinė grupė – įvairių ugdymosi poreikių turintys vaikai, turintys didelių ir labai didelių SUP, – iki 21 metų, o jei asmuo dėl ligos mokėsi su pertraukomis, – iki 23 metų, jų tėvai (globėjai, rūpintojai), mokytojai, švietimo pagalbos specialistai, mokytojo / mokinio padėjėjai, gestų kalbos vertėjai ir kiti pagalbą mokiniui teikiantys asmenys, švietimo įstaigų vadovai, švietimo pagalbos tarnybų ir pedagoginių psichologinių tarnybų darbuotojai. Projekto metu bus: įveiklinti naujai sukurti regioniniai centrai, įdarbinant juose specialistus konsultavimo funkcijai atlikti; tobulinama regioninių specialiojo ugdymo centrų darbuotojų, o taip pat pedagoginių psichologinių, švietimo pagalbos tarnybų specialistų kvalifikacija; siekiama aprūpinti Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklas specialiosiomis mokymo ir techninėmis pagalbos priemonėmis; kuriamos, adaptuojamos, standartizuojamos vaiko/mokinio pedagoginio psichologinio vertinimo metodikos bei diegiamos inovatyvios įtraukaus ugdymo metodikos. Siektini stebėsenos rodikliai: Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius. Siektina reikšmė (asmenų skaičius) 324. Suteikta švietimo pagalba/konsultacijos. Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą. Siektina reikšmė (asmenų skaičius) 665. Regioninių specialiojo ugdymo centrų darbuotojų ir pedagoginių, psichologinių, švietimo pagalbos tarnybų darbuotojų kvalifikacijos kėlimas įtraukiojo ugdymo srityje. Projekto vykdytojas –Lietuvos įtraukties švietime centras su projekto partneriais. Projekto partneriai: Gelgaudiškio „Šaltinio” specialiojo ugdymo centras, Kaišiadorių šv. Faustinos ugdymo centras, Kauno šv. Roko mokykla, Panevėžio „Šviesos” ugdymo centras, Plungės specialiojo ugdymo centras, Ukmergės „Ryto” ugdymo centras, Vilniaus „Šilo” ugdymo centras, Klaipėdos „Medeinės” mokykla, Šiaulių „Santakos” ugdymo centras. | 2024 – 2029 m. |
Erasmus | Projekto tikslas – susipažinus su tarptautine inkliuzinio ugdymo gerąja patirtimi, ją pritaikyti savo mokykloje ir taip gerinti mokinių formaliojo ir neformaliojo ugdymo kokybę Kauno specialiojoje mokykloje. |
Projektas | Aprašymas |
---|---|
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ | Siekiant modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką, mokykla dalyvauja projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“. Daugiau informacijos apie projektą: http://www.vedlys.smm.lt/#apie |
Projektas „Ugdymas karjerai“ | |
„Narkomanijos, ŽIV,AIDS nusikalstamumo, smurto, prekybos žmonėmis prevencija“ programa | |
Socializacijos programa „Esu toks, kaip visi“ | |
Pradinių klasių profesinio informavimo projektas „Mano svajonių profesija“ | |
„Lietuvos pažinimo keliu“ | |
Projektas „Terapinės erdvės“ | |
Respublikinis projektas „Judėk ir tobulėk“ | |
Mokyklų partnerystės projektas „Mano šalis“ | |
Projektas Graži aplinka-doras žmogus“ | |
Projektas „Augu su muzika“ | |
Projektas „Kad būčiau saugus“ | |
Partnerystės su mokinių tėvais projektas „Kur esu, ten gražu“ | |
Projektas „Gėlių salelė“ | |
Projektas „Zipio draugai“ | |
Respublikinis projektas „Augu ir kuriu Lietuvai“ | |
Projektas „Tėvo Stanislovo palikimas“ | |
Projektas „Augu ir stebiu“ | |
Bendravimo su socialiniais partneriais programa Projektas „Draugystės takelis“ | |
Respublikinis projektas „Sveikata visus metus“ | |
Bendravimo su socialiniais partneriais programa Projektas „Draugystės takelis“ | Suradimas tikslinių socialinių partnerių ir apsprendžiami su jais tikslai ,uždaviniai, principai ir turinys, metodai ir formos, bendradarbiavimo strategijos, partnerių įsipareigojimai, bendradarbiavimo sąlygos ir trukdžiai, socialinės partnerystės plėtras užtikrinant mokinių efektyvų ugdymą. |
Ugdymo karjerai programa | Sudaryti sąlygas mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, būtinas sėkmingam mokymosi krypties, profesijos ir / ar darbinės veiklos pasirinkimui, perėjimui iš mokymo aplinkos į darbinę aplinką, tolesnei profesinei raidai ir mokymuisi visa gyvenimą |
“Narkomanijos, ŽIV, AIDS,nusikalstamumo, smurto, prekybos žmonėmis prevencija” programa | Formuoti teisingą požiūrį į lytinę sveikatą. Supažindinti mokinius su AIDS ir ŽIV užsikrėtimo aplinkybes.Supažindinti mokinius su smurto samprata, smurto rūšimis ir smurto žala |
Socializacijos programa “Esu toks, kaip visi” | Plėtoti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių socializacijos galimybes, užtikrinant jų įvairovę ir prieinamumą, padedančias mokiniams gilinti socialinę savirealizaciją ir gerinant gyvenimo kokybę. |
Lytiškumo ir rengimo šeimai ugdymo programa | Ugdyti brandžią asmenybę ir rengti mokinius šeimos gyvenimui |
Prevencinė programa “Zipio draugai” | Programa skirta padėti vaikams įgyti socialinių bei emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų, siekiant geresnės vaikų socialinės emocinės savijautos. |
Kauno Vytauto Didžiojo karo muziejaus istorinių- kilnojamųjų parodų organizavimas Kauno Specialiojoje mokykloje | Mokyklos bendruomenės narių supažindinimas su parodomis. |
Respublikinis tęstinis neformaliojo ugdymo projektas ,,Augu ir kuriu Lietuvai” | Projekto tikslas – pilietiškumo ir tautiškumo ugdymas per artimiausios aplinkos pažinimą, etninės kultūros vertybes. Tęstinis projektas ,,Augu ir kuriu Lietuvai“ skatina jaunąją kartą aktyviai dalyvauti visuomeninėje veikloje, bendrauti, bendradarbiauti, dalintis informacija, moko mylėti savo gimtąjį kraštą. Projekto partneriai: Raseinių V. Petkaus pagrindinė mokykla, Prienų ,,Revuonos” pagrindinė mokykla, Kaišiadorių raj. Žaslių pagrindinė mokykla, Jonavos raj. Šveicarijos pagrindinė mokykla. Projektą vykdo: Jūratė Margienė,Vida Mikalajūnienė, Kristina Kovaliūnienė, Ginta Jaksebagienė, Jonesa Drumstienė, Gražvyda Andrijauskaitė. |
Projektinė veikla Europos atliekų mažinimo savaitė „Ekosąmoningumas ir kūryba” | |
Respublikinis konkursas „Pet Chow Lietuva” | |
Tarptautinis projektas „Baltijos šalių specialiųjų mokyklų mažoji sportinė olimpiada” Haapsalų specialioji mokykla | |
„Švęskime rudenėlį sveikuoliškai” | Mokyklos sporto ir sveikatingumo šventė, skirta mokyklos bendruomenei. |
Kalėdinis bočia turnyras | Bočia žaidimas skirtas mokyklos mokiniams. |
„Turizmo diena“ | Sporto ir laisvalaikio šventė skirta mokyklos bendruomenei |
Maironis – lietuvių kultūros puoselėtojas ir poetas. | Tikslas. Pažinti Lietuvos kultūrą per kunigo ir poeto Maironio gyvenimą ir kūrybą. Uždaviniai: 1. Jauno žmogaus akimis pažvelgti į kunigo ir poeto Maironio asmenybe, veikla ir kūryba. 2. Dalyvauti edukacinėse išvykose ir kūrybinėse veiklose. Vyresniųjų klasių mokiniai plės kultūrinį literatūrinį akiratį, sužinos apie Maironio visuomeninę veiklą ir literatūrinį palikimą, pažins jį kaip dvasininką, dalyvaus edukacinėje veikloje Maironio muziejuje, lankysis Kauno Katedroje, rengs literatūrinę popietę, organizuos kūrybinę parodą, tirs ir analizuos poetinius tekstus. Projekto organizatoriai A. Rakauskienė, S. Gavutienė, R. Jančauskienė, R. Šereikienė, A.Petkevičienė, J.Venckaitienė. |
Metų laikai ir gamta | Projekto tikslas – lavinti mokinių gebėjimą stebėti pokyčius gamtoje metų laikų bėgyje. Projekto metu mokiniai pajus ryšį su gamta, pastebės besikeičiantį gamtos grožį; gebės rasti atitinkamus vaizdus paveikslėliuose, nuotraukose; iš nuotraukų, paveikslėlių, gamtinės medžiagos kurs koliažus; lavins gebėjimą komunikuoti, tartis, bendradarbiauti; lavins estetikos suvokimą. Projektą vykdo mokytojos S.Mačiulienė, A.Ilčiukienė, M.Pijoraitienė, R.Virgutienė, logopedė R.Morkūnienė |