Devintąją kelionės dieną apsižvalgę Gdynioje nuvykome į Gdanską. Čia mus sužavėjo bažnyčių bokštų gausybė, pastatų architektūra ir išpuoselėta pėsčiųjų – dviratinkinkų – automobilių zonų infrastruktūra. Senamiesčio gatvės pilnos žmonių – tiek turistų, tiek vietinių. Įsikūrę miesto senamiestyje prie pat Kaszubskio kanalo stebėjome kanalu plaukiančius laivus,  minias žmonių, besimėgaujančių kanalo pakrančių vaizdais.

Keliautojų nuomone, Gdanskas iš pirmo žvilgsnio pasirodė daug jaukesnis, švaresnis ir ramesnis miestas negu Varšuva. Šiukšlių gatvėse čia mažiau, daugiau žaliųjų erdvių. Neprašovėme  pasirinkę čia trijų dienų viešnagę.

Antrąjį kelionės savaitgalį taip pat nenuobodžiavome.
Šeštadienį aplankėme Sopotą –  vieną iš populiariausių Lenkijos kurortų, kuris yra žinomas savo puikiai išlaikytais paplūdimiais, gydomąja jūros vandens galia ir istoriniais paminklais.  Pavaikščiojome pagrindinėmis kurorto gatvėmis, aplankėme kreivąjį namą, pailsėjome paplūdimyje, pavalgėme restorane. Ypatingai žavios aikštės, gėlių ekspozicijos, įmantrūs suoleliai poilsiui. Net šiukšliadėžės traukė akį, nes kitur tokių nebuvome pastebėję.
Sekmadienį apsilankėme Gdansko Hevelianum muziejuje. Tai – švietimo ir mokslo centras ir  interaktyvūs eksponatai parke, buvusiame XIX a forte. Viena iš interaktyvių ekspozicijų kaip tik atitiko mūsų programos tikslą – ekologija, atsinaujinantys resursai, rūšiavimas, kompostavimas, perdirbimas, vėjo, saulės, vandens energijos jėgainės ir kt.  Išbandėme daug įdomių ir vaikų švietimui tinkamų edukacijų šia tema.  Muziejuje praleidome beveik 3 valandas, o paskutinį vakarą Gdanske skyrėme pasivaikščiojimui vakarėjančiomis senamiesčio gatvelėmis: klausėmės gatvės muzikantų, žavėjomės senamiesčio restoranų dekoracijomis, švieselėmis, augalų ekspozicijomis, svaigome nuo iš restoranų sklindančių kvapų. Viename iš restoranų apsilankėme ir mes.
Pirmadienio rytą keliautojų laukia kelionė į Balstogę.